نشانه های روانشناختی لوپوس اریتماتوز چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

نشانه های روانشناختی لوپوس اریتماتوز چیست؟

بیماران مبتلا به لوپوس اريتماتوز حساسیت ذهنی غیر طبیعی دارند و به خصوص در محیط اطراف حساس هستند. آنها به خود توجه زیادی می کنند. آنها روز به روز شکایت می کنند. آنها اکنون و پس از آن درد و کنف را احساس می کنند، صدای ضربان قلب خود، صدای تنفس و دستگاه گوارش را می شنوند، که در زمان های آرام جدی تر است. گاهی اوقات خلق و خوی بی ثبات است، آسان است که هیجان زده شود، راحت با بیماران و پرسنل پزشکی درگیری ایجاد شود، بسیاری از شکایات، عصبانیت عاشقانه، گاهی اوقات مضطرب می شوند: "چرا من لوپوس erythematosus دارم؟ "کلمات شنیداری که با دیدگاه های خود سازگار است، فکر می کنند که شخص دیگری با خودش همدردی می کند و اشک می کشد. شنیدن دیدگاه مخالف، فکر می کند که شخص دیگری اهمیتی به خود نمی گیرد و به خشم خشمگین تبدیل می شود و مستحکم و حساس می شود.
بیماران در مورد بیماری لوپوس erythematosus کمی می دانند. هنگامی که آنها می دانند که از بیماری لوپوس اريتماتوز رنج می برند، از نظر روان شناختی انواع مختلفی دارند. ترس از مرگ، ترس از تنهایی یا جدایی از عزیزان خود، ترس از اضافه کردن بار به دیگران، ترس از از دست دادن عملکرد یا کنترل خود، حتی از دیدن دکتر، ترس از اینکه درمان های مختلف برای خودشان خوب نیست، ترس دارند دیگران از خودشان دور خواهند ماند، از ترس از خروج، نومیدی، استرس، حساس و مشکوک، افسرده یا مضطرب، تنها، مشتاق به همراهی عزیزانشان خواهند بود. آنها همیشه نگران هستند که بیماری آنها بدتر می شود و نمی تواند درمان شود.
بیماران لوپوس اريتماتو بیشتر زنان جوان هستند. آنها دارای اریتم صورت یا داروهای هورمونی بلند مدت هستند که باعث تغییرات بدن می شوند. آنها خلق و خو بدبین هستند. آنها از مردم اجتناب می کنند، دوست ندارند ارتباطات، افسردگی و افسردگی. آنها اغلب توسط ناامیدی، بی عاطفه، انزوا و احساسات خلوت احاطه شده اند. آنها اعتماد به نفس خود را در زندگی و شغلی شان از دست می دهند.
بیماران لوپوس اريتماتوز مستعد ابتلا به ناتوانی و وابستگی هستند. پس از ابتلا به لوپوس اريتماتيسم سيستميک، آنها توسط بستگان و همکارانشان در اطرافشان مراقبت مي کنند و مرکز مراقبت و کمک مردم هستند. خود بیماران ضعیف هستند، هیچ دیدگاهی مستقل از چیزها ندارند، اعتماد به نفس در رفتارهای روزمره و مدیریت زندگی ندارند، انعطاف پذیری بیشتری دارند، به دیگران برای همه چیز تکیه می کنند، و رفتار آنها به کودکیت تبدیل می شود.
در حال حاضر تنها مصرف داروهای غربی ممکن است ناراحتی های لوپوس را تسکین دهد، اما داروهای بیشتری باعث ایجاد برخی عوارض جانبی برای بیماران خواهد شد؛ هیچ پیشرفت آشکاری نشانه های روانشناختی را تشدید نمی کند، بنابراین می توان درمان دیگری برای بهبود شرایط لوپوس پیدا کرد. برای لوپوس نوعی از بیماری های ایمنی است که دشوار است درمان شود. در بیمارستان پکن Tongshantang از طب چینی سنتی، متخصصان کلیه ما یک درمان مخصوص طبیعی را مورد تحقیق قرار داده و به بسیاری از بیماران لوپوس خارجی کمک کرده است. در این درمان طبیعی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy موثرترین در بیماری کلیه است، می تواند کمک به بیماران dilatian و dragging رگ های خونی، ترویج گردش خون، سپس اکسیژن بیشتری و مواد مغذی را می توان به کلیه ارائه، پیچیده تر ایمنی می تواند تخلیه خون، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می تواند تعمیر شود و عملکرد کلیه را می توان در آخرین بهبود یافته است. من فکر می کنم زمانی که وضعیت بیمار ارتقاء می یابد و اعتماد به نفس خود را می توان تقویت، من فکر می کنم آن را برای بهبود روانی خود بسیار موثر است. همچنین برخی از درمان های طبیعی دیگر مانند درمان دارویی درمانی، درمان حمام درمانی پزشکی، درمان طب سوزنی، درمان طب سوزنی، درمان Moxibustion، Fumigation therapy، Cupping therapy و غیره وجود دارد.
اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید لطفا با پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: